wtorek, 30 marca 2010
Google skuteczniej działa na naszą świadomość
Wczoraj Google udostępniło witrynę „Google dla reklamodawców” na rynku polskim. Od dawna Google promuje swoje narzędzia poprzez edukowanie. Mówiąc szczerze, to nie musi się zbytnio starać, ponieważ narzędzia i sam marketing internetowy, który tworzymy dzięki tej wyszukiwarce sprzedaje się sam, gdyż jest bardzo efektywny i stosunkowo tani.
Marketing behawioralny, czyli uzależniony od zachowań konsumenta jest wysoce skuteczny. To właśnie Google jako jedna z pierwszych firm wprowadziła tego rodzaju rozwiązanie. Reklamy wyświetlają się tylko w miejscach o zbliżonej treści, czyli w zbliżonym kontekście, co podnosi ich klikalność.
Sposobów targetowania i analizowania strumieni danych jest tak wiele, że nawet profesjonalistom sprawia czasem trudność ogarnięcie wszystkich tych elementów.
Świadomość klientów i potencjalnych klientów, to dla Google priorytetowa sprawa. Czym jest ona większa, tym większe przychody notuje na swoich kontach korporacja. Dlatego tak ważne jest dla niej, aby specjaliści od marketingu internetowego, a nawet zwykli marketingowcy zdawali sobie sprawę z możliwości jakie dają im narzędzia z logiem najpopularniejszej wyszukiwarki.
Jak dotąd są to przyrządy, które rewolucjonizują rozumienie samego internetu, ale i także wpływają na kształt rynków reklamy na całym świecie. Świadomość mierzalności efektów oraz względna łatwość operowania nimi dokonuje ogromnego przełomu w rozumieniu zwykłych, często małych, kilkuosobowych przedsiębiorstw, które dzięki tym narzędziom mogą stać się - w bardzo krótkim czasie - wielce dochodowymi firmami wartymi kilkadziesiąt, a nierzadko kilkaset milionów euro.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz