W statystykach odwiedzalności - Google Analytics - możemy częściowo monitorować skuteczność naszej reklamy - boksów sponsorowanych na Google AdWords. Dzięki temu klienci mogą sami sprawdzać efekty przekierowań na swoja stronę WWW. Instalacja wydaje się nadzwyczaj prosta, ale w praktyce do takich nie należy, tym bardziej że opcja połączenia po stronie usługodawcy nie jest dopracowana.
Oprócz nieaktualnej pomocy, która wprowadza użytkowników w błąd (stan na 8.10.2010 r.), od AdWords Support dostaliśmy szablon e-mailowy z typowymi problemami i instrukcjami, w jaki sposób je rozwiązać. Nic tak jednak nie irytuje, jak szablonowe potraktowanie klienta wydającego pokaźne kwoty na usługę. Napisaliśmy, co o tym myślimy.
Nie musieliśmy długo czekać na właściwą odpowiedź. Support nadrobił zaległości – nasze problemy zostały potraktowane z odpowiednią uwagą i rozwiązane. Historia zakończyła się pozytywnie. Podsumowując, nadal wysoko oceniamy Support Google, choć czasem i im zdarzają się słabsze chwile.
Opisana sytuacja przyczyniła się również do wprowadzenia kolejnych udoskonaleń w procesie autotagowania. Szerzej można o tym przeczytać na: http://adwords-pl.blogspot.com/2010/10/koniec-problemow-z-autotagowaniem.html.
środa, 13 października 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz